Известие

Collapse
No announcement yet.

Това турбо гарет 2256 ли е?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
    Това е супер, че така турбото ще излезе на малко по човечна цена . Иначе съединителя е сменян от предишния собственик преди 3 години и доста малко километри (под 30к), но не знам дали е било с подсилен. На скоро от alfa owner ми предлагаха Stage 1 съединител 2ра ръка но много запазен на доста добра цена и се чудя дали да не го налазя или да заложа на ново подсилено валео.
    Имам един подсилен, на 20к

    Comment


    • #17
      Ако ще е подсилено валео ще е чисто ново. Ако е нещо по фенси вече, може 2ра ръка.
      Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
        Ако ще е подсилено валео ще е чисто ново. Ако е нещо по фенси вече, може 2ра ръка.
        Френско е, не е турско. Отпреди да си изнесат заводите. Но може да си го оставя за мен, че вече 400лв. не ми се дават

        Comment


        • #19
          Тъй като доста хора ми отговориха в тази тема, мисля пак да си задам въпроса тук вместо да отварям нова.

          Тъй като искам още да размисля какво турбо искам, за идния месец по скоро ще се позанимая с генерацията и имам няколко въпроса:
          1. Какъв диаметър да са тръбите (целева мощност някъде между 200 и 250 на колелата, най вероятно 200 но нека да не си слагам ботълнек)?
          2. Има ли негативи при махането на катализаторите (catalytic converters)?
          3. Абсолютно нуубски въпрос - гърнето ли е това което определя звука, иска ми се да имам плътен и малко по силен звук, но не да вдигам съседите.
          4. Къде бихте препоръчали да се направи генерацията? Гледам extreme tuning са правили не малко алфи. Предложения ?
          Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
            Тъй като доста хора ми отговориха в тази тема, мисля пак да си задам въпроса тук вместо да отварям нова.

            Тъй като искам още да размисля какво турбо искам, за идния месец по скоро ще се позанимая с генерацията и имам няколко въпроса:
            1. Какъв диаметър да са тръбите (целева мощност някъде между 200 и 250 на колелата, най вероятно 200 но нека да не си слагам ботълнек)?
            2. Има ли негативи при махането на катализаторите (catalytic converters)?
            3. Абсолютно нуубски въпрос - гърнето ли е това което определя звука, иска ми се да имам плътен и малко по силен звук, но не да вдигам съседите.
            4. Къде бихте препоръчали да се направи генерацията? Гледам extreme tuning са правили не малко алфи. Предложения ?
            Сериозни въпроси имаш колега!

            Премисли добре какво точно искаш и после се обърни към някой който го е правил да те насочи към точнте части които ще са ти необходими, за не стане двойна работа.......

            В София има доста хора които се занимават с това, например!

            Ако пък сам си правиш колата, разгледай тунинг раздела....

            Имаше хора които се отказах след като разбраха какво точно ще се прави.....

            Успех!
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment

            Working...
            X